Studia Podyplomowe Sztuczna Inteligencja i Automatyzacja w Marketingu
Celem Studiów Podyplomowych Sztuczna Inteligencja i Automatyzacja w Marketingu jest przekazanie kompleksowej wiedzy na temat zastosowań sztucznej inteligencji i automatyzacji w marketingu oraz wykształcenie umiejętności projektowania i wdrażania usług wykorzystujących sztuczną inteligencję i automatyzację, a także nauczenie umiejętności prowadzenia komunikacji marketingowej z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i automatyzacji.
Kompleksowa wiedza
– na temat zastosowania sztucznej inteligencji i automatyzacji w działaniach marketingowych
Praktyczne kompetencje
– projektowania, wdrażania oraz rozwoju rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencje i automatyzację
Renomowana kadra
– specjaliści i badacze zajmujący się wykorzystaniem AI i automatyzacją działań marketingowych
Dlaczego warto?
- Studia umożliwiają poznanie technicznych podstaw sztucznej inteligencji i automatyzacji w marketingu,
- Zapoznają słuchaczy z metodami automatyzacji procesów marketingowych za pomocą sztucznej inteligencji,
- Zapewniają wiedzę na temat stosowania generatywnej sztucznej inteligencji do tworzenia treści na potrzeby komunikacji marketingowej,
- Pozwalają na poznanie możliwości korzystania z rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji w planowaniu i optymalizacji kampanii reklamowych,
- Przedstawiają charakterystykę usług wykorzystujących uczenie maszynowe a także zależności między technologią a jej praktycznymi zastosowaniami w marketingu,
- Absolwenci studiów potrafią komunikować się i współpracować z innymi osobami w zespołach zajmujących się zastosowaniem sztucznej inteligencji i automatyzacji w marketingu,
- Wiedza zdobyta na zajęciach pozwala na krytyczną ocenę odbieranych treści i możliwości zastosowania sztucznej inteligencji i automatyzacji w biznesie.
Czy dla mnie?
Studia Podyplomowe Sztuczna Inteligencja i Automatyzacja w Marketingu przeznaczone są dla osób posiadających doświadczenie w marketingu i pragnących zdobyć wiedzę oraz umiejętności praktyczne w zakresie zastosowania sztucznej inteligencji i automatyzacji w marketingu. Studia te kierowane są w szczególności do osób pracujących lub planujących pracować na poniższych stanowiskach:
- specjaliści/menedżerowie marketingu,
- specjaliści/menedżerowie zajmujący się planowaniem i realizacją kampanii promocyjnych,
- specjaliści/menedżerowie odpowiedzialni za komunikację z klientami,
- specjaliści/menedżerowie ds. obsługi klienta,
- specjaliści ds. e-commerce i e-biznesu,
- wyższa kadra zarządzająca odpowiadająca za procesy planowania i wdrażania nowych rozwiązań w przedsiębiorstwie.
Program
Techniczne podstawy sztucznej inteligencji i automatyzacji w marketingu.
- Podstawy sztucznej inteligencji w biznesie – dr hab. Jerzy Surma
- Charakterystyka usług wykorzystujących uczenie maszynowe – dr Leszek Bukowski
- Big data w marketingu – dr Jędrzej Wieczorkowski
- Automatyzacja procesów w marketingu – dr hab. Andrzej Sobczak
Projektowanie usług wykorzystujących sztuczną inteligencję i automatyzację.
- Marketing z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i automatyzacji – dr hab. Tymoteusz Doligalski
- Projektowanie systemów interaktywnych wykorzystujących sztuczną inteligencję – mgr Patryk Lewandowski
- Interakcja człowiek-sztuczna inteligencja w marketingu – dr Wojciech Trzebiński
- Sztuczna inteligencja i automatyzacja w badaniach rynkowych – dr Michał Jan Lutostański
- Obsługa klienta z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i automatyzacji – dr Sylwia Sobolewska
Komunikacja marketingowa z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i automatyzacji.
- Planowanie i realizacja kampanii reklamowych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji – mgr Marcin Woźniak, mgr Adam Dyba
- Sztuczne inteligencja w reklamie w wyszukiwarkach internetowych – mgr Radosław Mentel
- Wykorzystanie sztucznej inteligencji w badaniach i analityce internetowej – dr Jan Zając
- Sztuczna inteligencja i automatyzacja w marketingu efektywnościowym – mgr Marcin Pawłowski
- Generatywna sztuczna inteligencja w komunikacji marketingowej – mgr Glib Skrypka
Społeczno-prawne uwarunkowania wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu i automatyzacji.
- Prawne uwarunkowania wykorzystania sztucznej inteligencji i automatyzacji w marketingu – dr Magdalena Marucha-Jaworska
- Sztuczna inteligencja a wzrost gospodarczy – prof. dr hab. Jakub Growiec
- Sztuczna inteligencja w biznesie. Perspektywa monopolizacji i społecznej odpowiedzialności – dr hab. Michał Goliński
- Sztuczna inteligencja i automatyzacja w społeczeństwie. Perspektywa socjologiczna – dr Andrzej Klimczuk
Seminarium dyplomowe – dr hab. Tymoteusz Doligalski
Kierownik studiów
Kierownik i twórca Studiów Podyplomowych Sztuczna Inteligencja i Automatyzacja w Marketingu oraz Marketingu Internetowego (50 edycji), współtwórca AI Labu (Międzykolegialnego Centrum Sztucznej Inteligencji i Platform Cyfrowych), organizator comiesięcznych webinariów intoDigital. Posiada wieloletnie doświadczenia w takich obszarach jak strategia e-marketingu i e-commerce, pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach internetowych, planowanie i realizacja kampanii promocyjnych.
Rekrutacja
Trwa rekrutacja na 1. edycję studiów, która zostanie uruchomiona w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025. Pierwsze zajęcia rozpoczną się w marcu 2025 r.
Czas trwania studiów: 2 semestry.
Dokumenty wymagane podczas rekrutacji:
umowa o warunkach odpłatności za studia,
Dokument- formularz aplikacyjny (wypełniany podczas rejestracji na studia),
- odpis dyplomu potwierdzającego ukończenie studiów co najmniej pierwszego stopnia,
Uwaga:
Osoby, które ukończyły studia na uczelni zagranicznej powinny dostarczyć zaświadczenie stwierdzające, że posiadany dyplom uprawnia do podjęcia studiów podyplomowych SGH.
Nostryfikacja i uznanie dyplomu
Warunki uzyskania świadectwa ukończenia studiów:
- wykonanie zespołowej pracy semestralnej,
- przygotowanie pracy dyplomowej poświęconej wybranym aspektom zastosowania sztucznej inteligencji i automatyzacji w marketingu .
Opłaty
Opłata za całość studiów wynosi 10000 zł.
Możliwość wpłaty w dwóch równych ratach:
I rata – płatna przy zapisie na studia,
II rata – płatna do 31 stycznia 2025 r.
W ramach opłaty SGH zapewni niezbędne materiały dydaktyczne i konspekty zajęć (w tym on-line). Opłata pokrywa również koszty wydania świadectwa ukończenia studiów.
Indywidualny numer konta bankowego do wpłaty przekazywany jest podczas rejestracji na studia.
Kontakt
Sekretarz studiów
dr Sylwia Sobolewska
tel.: +48 509 289 389
e-mail: ssobol@sgh.waw.pl
Kierownik studiów
dr hab. Tymoteusz Doligalski, prof. SGH
e-mail: tdolig@sgh.waw.pl
adres do korespondencji
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Kolegium Analiz Ekonomicznych
Instytut Informatyki i Gospodarki Cyfrowej
Zakład e-Biznesu
ul. Madalińskiego 6/8, 02-513 Warszawa
Organizator studiów
Kolegium Analiz Ekonomicznych
Instytut Informatyki i Gospodarki Cyfrowej
Zakład e-Biznesu
REKRUTACJA TRWA
- Zajęcia w uczelni
- Spotkania odbywają się w piątki 17.10–20.40 i w soboty 9.00–16.30.
- Opłata za całość studiów: 10000 zł (możliwe raty).
dr hab. Tymoteusz Doligalski, prof. SGH
e-mail: tdolig@sgh.waw.pl
dr Sylwia Sobolewska
tel.: +48 509 289 389
e-mail: ssobol@sgh.waw.pl
Programy MBA i studia podyplomowe