Studia Podyplomowe Sztuczna Inteligencja i Automatyzacja w Marketingu

Celem Studiów Podyplomowych Sztuczna Inteligencja i Automatyzacja w Marketingu jest przekazanie kompleksowej wiedzy na temat zastosowań sztucznej inteligencji i automatyzacji w marketingu oraz wykształcenie umiejętności projektowania i wdrażania usług wykorzystujących sztuczną inteligencję i automatyzację, a także nauczenie umiejętności prowadzenia komunikacji marketingowej z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i automatyzacji.

Atuty kierunku
Żarówka z trybem ikona

Kompleksowa wiedza
– na temat zastosowania sztucznej inteligencji i automatyzacji w działaniach marketingowych

dziecko z klockami ikona mała

Praktyczne kompetencje 
– projektowania, wdrażania oraz rozwoju rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencje i automatyzację

Wyszukiwanie ikona

Renomowana kadra 
– specjaliści i badacze zajmujący się wykorzystaniem AI i automatyzacją działań marketingowych

Dlaczego warto?

  • Studia umożliwiają poznanie technicznych podstaw sztucznej inteligencji i automatyzacji w marketingu,
  • Zapoznają słuchaczy z metodami automatyzacji procesów marketingowych za pomocą sztucznej inteligencji,
  • Zapewniają wiedzę na temat stosowania generatywnej sztucznej inteligencji do tworzenia treści na potrzeby komunikacji marketingowej,
  • Pozwalają na poznanie możliwości korzystania z rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji w planowaniu i optymalizacji kampanii reklamowych,
  • Przedstawiają charakterystykę usług wykorzystujących uczenie maszynowe a także zależności między technologią a jej praktycznymi zastosowaniami w marketingu,
  • Absolwenci studiów potrafią komunikować się i współpracować z innymi osobami w zespołach zajmujących się zastosowaniem sztucznej inteligencji i automatyzacji w marketingu,
  • Wiedza zdobyta na zajęciach pozwala na krytyczną ocenę odbieranych treści i możliwości zastosowania sztucznej inteligencji i automatyzacji w biznesie.

Czy dla mnie?

Studia Podyplomowe Sztuczna Inteligencja i Automatyzacja w Marketingu przeznaczone są dla osób posiadających doświadczenie w marketingu i pragnących zdobyć wiedzę oraz umiejętności praktyczne w zakresie zastosowania sztucznej inteligencji i automatyzacji w marketingu. Studia te kierowane są w szczególności do osób pracujących lub planujących pracować na poniższych stanowiskach:

  • specjaliści/menedżerowie marketingu,
  • specjaliści/menedżerowie zajmujący się planowaniem i realizacją kampanii promocyjnych,
  • specjaliści/menedżerowie odpowiedzialni za komunikację z klientami,
  • specjaliści/menedżerowie ds. obsługi klienta,
  • specjaliści ds. e-commerce i e-biznesu,
  • wyższa kadra zarządzająca odpowiadająca za procesy planowania i wdrażania nowych rozwiązań w przedsiębiorstwie.

Program

Techniczne podstawy sztucznej inteligencji i automatyzacji w marketingu.

  • Podstawy sztucznej inteligencji w biznesie – dr hab. Jerzy Surma
  • Charakterystyka usług wykorzystujących uczenie maszynowe – dr Leszek Bukowski
  • Big data w marketingu – dr Jędrzej Wieczorkowski
  • Automatyzacja procesów w marketingu – dr hab. Andrzej Sobczak

Projektowanie usług wykorzystujących sztuczną inteligencję i automatyzację.

  • Marketing z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i automatyzacji – dr hab. Tymoteusz Doligalski
  • Projektowanie systemów interaktywnych wykorzystujących sztuczną inteligencję – mgr Patryk Lewandowski
  • Interakcja człowiek-sztuczna inteligencja w marketingu – dr Wojciech Trzebiński
  • Sztuczna inteligencja i automatyzacja w badaniach rynkowych – dr Michał Jan Lutostański
  • Obsługa klienta z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i automatyzacji – dr Sylwia Sobolewska

Komunikacja marketingowa z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i automatyzacji.

  • Planowanie i realizacja kampanii reklamowych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji – mgr Marcin Woźniak, mgr Adam Dyba
  • Sztuczne inteligencja w reklamie w wyszukiwarkach internetowych – mgr Radosław Mentel
  • Wykorzystanie sztucznej inteligencji w badaniach i analityce internetowej – dr Jan Zając
  • Sztuczna inteligencja i automatyzacja w marketingu efektywnościowym – mgr Marcin Pawłowski
  • Generatywna sztuczna inteligencja w komunikacji marketingowej – mgr Glib Skrypka

Społeczno-prawne uwarunkowania wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu i automatyzacji.

  • Prawne uwarunkowania wykorzystania sztucznej inteligencji i automatyzacji w marketingu – dr Magdalena Marucha-Jaworska
  • Sztuczna inteligencja a wzrost gospodarczy – prof. dr hab. Jakub Growiec
  • Sztuczna inteligencja w biznesie. Perspektywa monopolizacji i społecznej odpowiedzialności – dr hab. Michał Goliński
  • Sztuczna inteligencja i automatyzacja w społeczeństwie. Perspektywa socjologiczna – dr Andrzej Klimczuk

Seminarium dyplomowe – dr hab. Tymoteusz Doligalski

Kierownik studiów

dr hab. Tymoteusz Doligalski, prof. SGH
Kolegium Analiz Ekonomicznych, Kierownik Zakładu e-Biznesu

Kierownik i twórca Studiów Podyplomowych Sztuczna Inteligencja i Automatyzacja w Marketingu oraz Marketingu Internetowego (50 edycji), współtwórca AI Labu (Międzykolegialnego Centrum Sztucznej Inteligencji i Platform Cyfrowych), organizator comiesięcznych webinariów intoDigital. Posiada wieloletnie doświadczenia w takich obszarach jak strategia e-marketingu i e-commerce, pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach internetowych, planowanie i realizacja kampanii promocyjnych.

Autor wielu publikacji głównie z zakresu marketingu internetowego, zarządzania wartością, modeli e- biznesu. Opiekun naukowy zespołów studenckich biorących udział w konkursie Google Online Marketing Challenge (1. miejsce w Europie w 2011 roku 1., miejsce na świecie w 2012 i 2014 roku).
„ ”

Rekrutacja

Trwa rekrutacja na 1. edycję studiów, która zostanie uruchomiona w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025. Pierwsze zajęcia rozpoczną się w marcu 2025 r.

Czas trwania studiów: 2 semestry.

Dokumenty wymagane podczas rekrutacji:

  • umowa o warunkach odpłatności za studia, 

  • formularz aplikacyjny (wypełniany podczas rejestracji na studia),
  • odpis dyplomu potwierdzającego ukończenie studiów co najmniej pierwszego stopnia,

Uwaga:
Osoby, które ukończyły studia na uczelni zagranicznej powinny dostarczyć zaświadczenie stwierdzające, że posiadany dyplom uprawnia do podjęcia studiów podyplomowych SGH.

Warunki uzyskania świadectwa ukończenia studiów:

  • wykonanie zespołowej pracy semestralnej,
  • przygotowanie pracy dyplomowej poświęconej wybranym aspektom zastosowania sztucznej inteligencji i automatyzacji w marketingu .

Harmonogram

Zajęcia odbywają się w piątki w godz. 17.10–20.40 i soboty w godz. 9.00–16.30

Terminy zjazdów 1. edycji zostaną podane na początku lutego 2025 r.

Opłaty

Opłata za całość studiów wynosi 10000 zł.
Możliwość wpłaty w dwóch równych ratach:
I rata – płatna przy zapisie na studia,
II rata – płatna do 31 stycznia 2025 r.

W ramach opłaty SGH zapewni niezbędne materiały dydaktyczne i konspekty zajęć (w tym on-line). Opłata pokrywa również koszty wydania świadectwa ukończenia studiów.

Indywidualny numer konta bankowego do wpłaty przekazywany jest podczas rejestracji na studia.

Kontakt

Sekretarz studiów
dr Sylwia Sobolewska
tel.: +48 509 289 389
e-mail: ssobol@sgh.waw.pl

Kierownik studiów
dr hab. Tymoteusz Doligalski, prof. SGH
e-mail: tdolig@sgh.waw.pl

adres do korespondencji
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Kolegium Analiz Ekonomicznych
Instytut Informatyki i Gospodarki Cyfrowej
Zakład e-Biznesu
ul. Madalińskiego 6/8, 02-513 Warszawa

Organizator studiów
Kolegium Analiz Ekonomicznych
Instytut Informatyki i Gospodarki Cyfrowej
Zakład e-Biznesu

REKRUTACJA TRWA

  • Zajęcia w uczelni
  • Spotkania odbywają się w piątki 17.10–20.40 i w soboty 9.00–16.30.
  • Opłata za całość studiów: 10000 zł (możliwe raty).
Kierownik studiów

dr hab. Tymoteusz Doligalski, prof. SGH
e-mail: tdolig@sgh.waw.pl

sekretarz studiów

dr Sylwia Sobolewska
tel.: +48 509 289 389
e-mail: ssobol@sgh.waw.pl

Programy MBA i studia podyplomowe